Mangler du et intelligent funktionsnetværk i din virksomhed? Så kan SharePoint 365 meget muligt være, det du leder efter. SharePoint 365 er en platform som bidrager til et effektivt samarbejde og vidensdeling – som kan foregå både internt og eksternt. Med andre ord kan det fungere som virksomhedens intranet, så den interne kommunikation bliver effektiviseret.

SharePoint 365 er et meget brugervenligt netværk, som løbende bliver forbedret både teknisk og visuelt. Netværket kan bruges til at dele informationer, dokumenter og nyheder, og du kan målrette opslagene til de personer, der skal bruge dem.

Samarbejde, vidensdeling og orientering

Der er mange muligheder med SharePoint 365. Platformen kan både bruges, når der skal deles vigtige informationer og dokumenter – men du kan også blot benytte den til at rose dine medarbejdere eller videredele nogle oplysninger til en enkelt gruppe.

Som medarbejder vil alle de oplysninger, du kan se på SharePoint 365, være brugertilpassede. På den måde får du altid de vigtigste og mest relevante informationer, så du ikke misser noget væsentligt i blandt alt det andet.

SharePoint 365 fungerer også eksemplarisk som mobilapp, og det vil derfor altid være lettilgængeligt for dig at tjekke op på nye informationer og beskeder. Hvad end du befinder dig på mobilen eller computeren, kan du nemt og hurtigt finde de informationer, du skal bruge. SharePoint 365 indeholder nemlig en søgefunktion, så du kan finde det, du skal bruge uden at lede diverse mapper og dokumenter igennem.

Der er altså et utal af fordele ved SharePoint 365! Hvis du har lyst til at engagere og orientere din organisation på en nem og effektiv måde, så bør du helt klart overveje at undersøge mulighederne.